Thursday, September 8, 2011

Keje Bertimbun, Lagi Nak Main-Main

Assalamualaikum :)

Aku ni bukanlah busy melampau sampai xleh nak update blog.. Tapi saje menyibukkan diri. Bila aku semester last ni, byk plak assignment, report, final projek etc yg kena buat.. Nampak cam busy kan? Haha.. Pada hakikatnya aku rasa amat malas nak siapkan semua tu. Asyik2 nak online facebook, main game, paling x pun layan kartun Spongebob dalam lappy aku ni..

Byk main betul aku ni kan? Whatever la, janji aku siapkan keje aku & sampai masa aku submit kat lecturer keje2 tuh.

Kadang2 rasa cam tension, semester last byk keje. Tapi adat la kan, org study mmg byk keje, lagian lagipun semua org kena hadapi semester last ni utk grad.. So, hadapi jela :)

Keje bertimbun, lagi aku nak update blog bagai..hehe.. Baik cari bahan utk assignment yg kena submit minggu depan.. Assignment Service Marketing. Kena buat flow chart organisasi ape ntah.. Dah la kena siapkan report bab 6 projek akhir..

Xpe, boleh discuss dgn member.. Adios..

p/s : to pemilik blog poyoness- aku tau mu rindu kt 'nenek'..bila nak buat entry sal nenek ko tuh ! haha ! aku teringin nak baca :P

6 comments:

  1. arghhhhhhh.. tok sey..karang sowang pun xnak komen entry blog aku...kne la muke "nenek" tu wat profile pic entry blog.
    mmg x le blah..

    ReplyDelete
  2. tnye sama pokok,ape sbb goyang...lalalala ~~~

    ReplyDelete
  3. student dgn esaimen mmg xdpt nak dipisahkn..=P

    ReplyDelete
  4. xtunggu sem last pn, aku buzy n wt2 buzy gk cik la

    ReplyDelete